Makaron z boczniakami w sosie śmietanowym

 
Dziś mój ostatni w tym sezonie patent na boczniaki.  Ja dałam do mojej wersji trochę za mało pomidora.... , powinien być jeden duży, a mi został w domu tylko malutki,  jednak danie i tak zdało egzamin.
 
W związku z przeprowadzką mogę mieć chwilowy zastój w publikacji wpisów. Postaram się powrzucać trochę "szybkich przepisów", jeśli będzie możliwość, a do prowadzenia bloga "na serio" wracam w sierpniu. jak zawsze życzę SMACZNEGO!
 
 
Składniki:
 
  • makaron wstążki
  • boczniaki zrobione według tego przepisu
  • 3 ząbki czosnku
  • opakowanie śmietany 18 (moje miało 150g)
  • sól
  • pieprz
  • czosnek niedźwiedzi (łyżka)
  • 1 pomidor
    
Wykonanie:
 
Makaron gotujemy al dente. Boczniaki i pomidora podsmażamy lekko na patelni. Dodajemy czosnek i po paru sekundach śmietanę i przyprawy. Gotujemy około 5 minut aż sos zgęstnieje. Sos można zagęścić jeszcze żółtym serem albo rozwodnic według gustu. Mi smakuje taki jaki jest. Przyprawiamy do smaku pieprzem i solą.
 
 



makaron w sosie śmietanowym z boczniakami


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

zmiksowani

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

myTaste

myTaste.pl

durszlak

przepisy kulinarne

REKLAMA

KATALOG SMAKÓW

Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów